February 29, 2012

Jualan buku




Assalammualaikum,


Post yang lepas, berkenaan kenapa buku ini yang saya jadikan hadiah utk sahabat saya. tetapi post kali ini, saya menjual pula buku ini.

Ulasan boleh dibaca pada post ini : 'Prophetic parenting'

Memang sesuai utk sahabat yang mencari-cari metod dan cara membina keluarga islami. Buku ini boleh dijadikan salah satu panduan selain buku-buku yang lain.

Sesuai untuk semua yang sedang membuat persediaan. Persediaan itu bukan bermakna anda ingin kahwin dua bulan lagi atau hujung tahun ini sahaja. Persediaan utk kearah itu walaupun tidak kira lagi masanya.

Sesuai juga utk yang sudah berkahwin dan mempunyai anak.

Saya ada terbaca komen fatimah syarha di blognya. Beliau meletakkan sasaran 50 buah buku berkenaan perkahwinan, pernikahan atau baitulmuslim sebelum beliau berkahwin.  Sangat terkejut, saya pula bagaimana, kalau 50 buku baru nak dihabiskan macam lambat lagi nampaknya.

Tetapi apa yang nak ditekankan adalah persediaan sejauh mana kita faham tentang alam rumahtangga dan perkahwinan.

Menjadi solehah utk mendapat yang soleh  :)

Bagi yang berminat boleh hubungi saya di nurjihad@gmail.com

Harga buku RM 65 sahaja. Tidak termasuk harga pos.

Boleh juga dijadikan hadiah untuk kawan-kawan yang baru berkahwin.

Selamat membeli dan membaca.

Wallahu'alam

No comments: